wtorek, 13 listopada 2012

Liebster Award


Odpowiadam na pytania, ale nie chcę 
mi się nikogo nominować, ani wymyślać pytać.


 Jakie zagraniczne miasto chciałabyś/ chciałbyś odwiedzić najbardziej?
zdecydowanie Nowy Jork.



 Ważniejsza jest wygoda czy ładny wygląd ?
Chyba ładny wygląd.
 Kierujesz się modą, czy własną fantazją?
w sumie to i tym i tym.
 Ulubiony zagraniczny serial?
Żeby to jeden! Najlepsi zdecydowanie Chirurdzy, Przyjaciele, Plotkara, Pretty Little Liars, i Skins.
Oglądałam też 90210, ale nie mam kiedy obejrzeć nowych odcinków.
Reszta seriali odeszła w niepamięć, bo nie mam czasu.

 Jak zaczęła się twoja przygoda z blogiem?
Nie za bardzo tego bloga prowadzę. Dodaje tu zdjęcia, bo nie chcę mi się wysyłać ich na pocztę, a tak wystarczy tylko dać jeden link.

Wolisz wydać pieniądze, czy odkładać na jedną ale droższą rzecz ?
Staram się odkładać, ale zdarzają mi się nieprzemyślane zakupy.

Ulubiona pora roku?...dlaczego?
W każdej jest coś wyjątkowego!
Kocham lato, bo są wakacje i zawsze tyle się dzieje.
Kocham jesień, w sumie to dopiero dzięki tegorocznej,
bo wszystko tak się układa, bo dzieje się magia.
Kocham zimę, bo jest przepiękna i są święta, które tak bardzo lubię!
Kocham wiosnę, tak po prostu, bo wtedy chcę się żyć.

Wzajemna szczerość 'do bólu' czy życie w kłamstwie?
Szczeroooooość! Bardzo cenię tą cechę charakteru u ludzi.

 Nauka vs przyjemności jak to godzicie ?
Nie godzę, ale na razie mi z tym dobrze :3

Najlepsza rzecz, która wydarzyła ci się w życiu?
Codziennie dzieje się coś wartego zapamiętania.

Masz jakąś opresję, manie ?
Hohoh i to sporo. Ale wolę się nimi nie dzielić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz