poniedziałek, 19 listopada 2012

the best

Kocham moich przyjaciół najbardziej na świecie, za to co dla mnie robią, za to jacy są niepowtarzalni i wyjątkowi, a najbardziej za to, że po prostu są! Nie wyobrażam sobie mojego życia bez nich :o Dziękuję za każdego z osobna i za wszystkich razem. Tak się cieszę, że ich mam.
Dzięki nim jestem taka szczęśliwa, mam milion powodów do radości! Doprowadzają mnie do płaczu ze śmiechu, pozwalają mi być sobą i pomagają mi jak tylko mogą.

A za to jak teraz się wszystko ułożyło, to ja wam misiaki będę wdzięczna chyba do końca życia ♥ chcę już grudzień, tak bardzoooo go pragnę.

PS. dopiero się zorientowałam, że to mój 50 post tutaj, ale się fajnie złożyło!


2 komentarze:

  1. Kocham Cię najbardziej na świecie głupolku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię moja najsłodsza Calineczko w nieskończoność! ❤

    OdpowiedzUsuń